Μπορούν οι κοιλιακοί να μας κάνουν φέτες ;

Είναι ένας από τους μεγαλύτερους μύθους που κυκλοφορούν γύρω από τη γυμναστική. Οι κοιλιακοί δυναμώνουν τους μυς της κοιλιάς, αλλά δεν μειώνουν το λίπος. 
Το λίπος συσσωρεύεται στην κοιλιά από την κατανάλωση θερμίδων και ο μόνος τρόπος για να φύγει είναι μια ισορροπημένη δίαιτα και πιο έντονες ασκήσεις, όπως τρέξιμο, ποδήλατο, αεροβική και κολύμπι.

Υπάρχει, ωστόσο, ένα κόλπο με το οποίο μπορεί να δώσει κανείς την εντύπωση μιας πιο επίπεδης κοιλιάς: γυμνάζοντας τον εγκάρσιο μυ, γνωστό και ως «μυ κορσέ».

Αυτή η άσκηση είναι απλή, καθώς αρκεί να ρουφήξουμε όσο μπορούμε το στομάχι μας διατηρώντας έναν σταθερό ρυθμό στην αναπνοή μας. Θα έχουμε κάνει την άσκηση σωστά όταν αρχίζουμε να νιώθουμε μια αίσθηση ελαφρού καψίματος στο στομάχι.

Advertisements

Διαιτητικό χταπόδι στο αλουμινόχαρτο

Το χταπόδι αποτελεί το θαλασσινό με τη λιγότερη χοληστερίνη. Ένα πιάτο με ελάχιστες θερμίδες.

Υλικά
1 μέτριο χταπόδι
3 φύλλα δάφνης
½ ποτηράκι ξύδι
2 σκελίδες σκόρδο

Εκτέλεση
Ανοίγουμε 2 μεγάλα φύλλα αλουμινόχαρτο και τα τοποθετούμε στον πάγκο φτιάχνοντας ένα σταυρό. Πλένουμε καλά το χταπόδι και αφαιρούμε το στόμα και τα μάτια. Τοποθετούμε το χταπόδι στο κέντρο του σταυρού που φτιάξαμε με τα αλουμινόχαρτα. Ρίχνουμε πάνω στο χταπόδι τα φύλλα της δάφνης, τις σκελίδες του σκόρδου κομμένες στα δύο και το περιχύνουμε με το ξύδι. Κλείνουμε καλά τα φύλλα του αλουμινόχαρτού ώστε αν γίνεται να μη φεύγουν έξω τα υγρά και οι ατμοί. Παίρνουμε ένα ταψί και τοποθετούμε το τυλιγμένο χταπόδι στο κέντρο του. Ψήνουμε για μία ώρα στους 180 βαθμούς και στη συνέχεια ανοίγουμε το αλουμινόχαρτο και ψήνουμε για άλλη ½ ώρα περίπου.

Δίαιτα Dukan

Δίαιτα dukan

Διάσημοι ηθοποιοί, τραγουδιστές και μοντέλα, έχουν παραδεχτεί πως έχουν ακολουθήσει με επιτυχία την δίαιτα Dukan προκειμένου να χάσουν τα περιττά κιλά που τους ταλαιπωρούσαν. Εκτός όμως από τους επώνυμους, το συγκεκριμένο διατροφικό πρόγραμμα έχουν ακολουθήσει και χιλιάδες οπαδοί του ανα τον κόσμο που βρίσκουν την συγκεκριμένη δίαιτα εξαιρετικά αποτελεσματική και εύκολη. Η δίαιτα Dukan πρόκειται για μια κατά βάση πρωτεινική δίαιτα που δεν περιορίζει τις ποσότητες! Αν και σε αρκετά σημεία μοιάζει με την δίαιτα Atkins θεωρείται περισσότερο υγιεινή. Σύμφωνα με τον εμπνευστή της Δρ. Dukan o περιορισμός των υδατανθράκων βοηθάει στο να μην «ενθαρρύνεται» η αποθήκευση λίπους από την έκκριση ινσουλίνης ενώ δημιουργεί και τα τις βάσεις για μια εφ όρου ζωής διατήρησης των κιλών. Η δίαιτα βασίζεται σε τέσσερα στάδια. Το πρώτο αφορά σε ένα καθαρά πρωτεινικό διατροφικό πρόγραμμα. Το δεύτερο σε εναλλαγή καθαρής πρωτείνης με πρωτείνη και λαχανικά, το τρίτο είναι το στάδιο της προσυντήρησης που εντάσσονται και κάποιες άλλες κατηγορίες τροφίμων και το τέταρτο της συντήρησης που στοχεύει στην δια βίου συντήρηση των κιλών που χάθηκαν. Επιπλέον επιτρέπονται τα αναψυκτικά light με μέτρο.
Πηγή: Δίαιτα Dukan